Termékkel, megrendeléssel kapcsolatos kérdések

Meddig adhatok le megrendelést?

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 17 óráig történik. A nap 24 órájában van lehetőség a rendelés leadására, amennyiben az a megrendelések feldolgozási idején kívül esik, úgy a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

A termékek eltűntek a kosaramból, mit tegyek?

Kérjük, ez esetben ismételje meg újra a folyamatot, tegye a kosárba a terméket újból.

Hogyan tudok telefonon rendelést leadni?

Telefonos rendelés menete:

1. Munkanapokon 9-18 óra között munkatársunk veszi fel megrendelését telefonon, az alábbi telefonszámon.

Telefon: 36 30 215 5803

2. Munkanapokon kívül is leadhatja megrendelését telefonon, ebben az esetben a következő adatokat kell megadnia hangpostán: Név,szállítási és számlázási cím(címzett neve,irányítószám,város,utca név, házszám, emelet, ajtó) telefonszám, a megrendelni kívánt termék neve és mennyisége.

Fontos, hogy ügyeljen a megadott adatok pontosságára, hiszen ezen információk alapján kerülnek számlázásra és kiszállításra a kiválasztott termékek.

3. Megrendelését 24 órán belül sms-ben igazoljuk vissza.

Fizetéssel, számlázással kapcsolatos kérdések

Mi az IBAN kód (Nemzetközi bankszámlaszám)?

Az Európai Unióban és Európa más államaiban is bevezetésre került az egységes felépítésű nemzetközi bankszámlaszám, az IBAN (International Bank Account Number). A magyar szabvány szerinti IBAN 28 karakterből áll, amelyből:

- Az első két karakter jelöli az országkódot (HU);

- 2-4 karakter egy képzett ellenőrzőszám;

- 5-28 karakteren a belföldi pénzforgalmi jelzőszám található.

Jogi személy rendelése esetén, Magyarországon elfogadott számlát állítanak ki?

Az oldalon megtalálható terméket magyar cégként forgalmazzuk és adjuk el vásárlóinknak, így jogi személy rendelése esetén 27%-os áfás számlát állítunk ki. Ez a dokumentum Magyarországon teljes mértékben elfogadott, így az áfa visszaigénylése lehetséges.

Házhozszállítással, termék átvételével, termék cserével kapcsolatos kérdések

Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?

A megrendelt termék kiszállítására 10:00 és 18:00 óra között kerül sor. A csomag érkezésének pontos idejét a futárszolgálattal tudja leegyeztetni a csomagszám alapján. A csomagszámot a rendelés leadásától számított második napon kérheti ki központi telefonszámunkon keresztül vagy az info@edesejjel.hu email címre küldött üzenet révén.

A terméket át tudom venni valahol személyesen?

Jelenleg nincs lehetőség személyes átvételre.

Milyen módon kell visszaküldenem a terméket?

Amennyiben a megrendelt termék nem felel meg az Ön igényeinek, joga van azt a kézhezvételtől számítva 15 napon belül visszaküldeni. A visszaadott terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan kiszállításra került, eredeti csomagolásban, ép címkékkel és a vele kapott iratokkal együtt tudjuk elfogadni.

Mikor kapom meg a terméket?

A visszaigazolásban egy előre látható szállítási dátumot adunk meg. Az általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 3-5 munkanap

Az időpont változtatásának a jogát fenntartjuk. Köszönjük a türelmét!

Reklamáció

Nem kaptam e-mailben visszajelzést, mi a teendő?

Amennyiben rendelésről, szállításról nem kapott visszaigazoló e-mailt kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén.

Tel: +36 30 215 5803

E-mail: info@goldenvoice.hu

Minden email-re reagálunk, a beérkezett emaileket folyamatosan feldolgozzuk, amennyiben nem kapott választ 2 munkanapon belül, kérjük, hogy még egyszer továbbítsa üzenetét az e-mail címünkre.

Nem tudom elérni Önöket telefonon, mi a teendő?

Ez esetben kérjük, a túlterheltség miatt keressen bennünket az info@edesejjel.hu e-mail címünkön. A beérkező üzeneteket legkésőbb 2 munkanapon belül megválaszoljuk.